سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

نامه وزير آموزش و پرورش به رهبر معظم انقلاب ‏براي ‎اضطراب زدايي از كودكان و بازگرداندن شادي و ‎نشاط به مدارس

نامه‌ وزير آموزش و پرورش به رهبري درباره تبليغات ناسالم موسسات كنكور

 

به گزارش پرتال خبري سناد، سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش با انتشار رشته‌توييتي درباره اقداماتش بر ضد موسسات كنكور از نامه‌نگاري به رهبر انقلاب و دستور ايشان براي مقابله با تبليغات ناسالم موسسات كنكور خبر داد. بطحايي نوشت:
«براي اضطراب‌زدايي از كودكان و بازگرداندن شادي و نشاط به مدارس:
۱- چندي پيش نامه اي را به محضر رهبري معظم انقلاب درخصوص تبليغات پرتعداد و ناسالم برخي موسسات در رسانه ها نوشتم كه مورد لطف و نظر مساعد ايشان قرار گرفت و دستورات موثري در اين خصوص صادر نمودند.
۲- از وزارت ارشاد و برادرم جناب دكتر صالحي خواسته ام تا صدور مجوز براي كتب كمك درسي را منوط به تاييد كارشناسان آموزش و پرورش نمايد.
۳- به برادر عزيزم مهندس رحماني وزير محترم صمت نيز اعلام كردم كه از نظر وزارت آموزش و پرورش تخصيص ارز دولتي و حمايتي براي كاغذ كتب كمك درسي هيچ توجيهي ندارد و ارز مربوط صرف تامين ساير اقلام شود.
۴- در نامه اي به برادر عزيزم دكتر علي‌عسگري با استناد به نص صريح قانون خواسته‌ام هرگونه تبليغات در اين زمينه با مجوز وزارت آموزش و پرورش انجام پذيرد.»


برچسب: آموزش و پرورش، وزير آموزش و پرورش، موسسات كنكور، آموزش و پرورش، سيد محمد بطحايي، رهبر معظم انقلاب، تبليغات ناسالم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۴:۰۸ توسط:سحرمعصومي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :