سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

آموزش و پرورش ناتوان در توزيع شير در مدارس

ناتواني آموزش و پرورش در توزيع شير مدارس

خبر گزاري سناد _ سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس مي‌گويد: با توجه به گراني فرآورده‌هاي لبنياتي نمي‌توان ناتواني آموزش و پرورش در تامين شير مدارس را حتي در صورت تخصيص اعتبار در نظر گرفته شده براي آن كتمان كرد.

گراني فرآوده‌هاي لبنياتي ناتواني آموزش و پرورش را در توزيع شير مدارس دو چندان مي‌كند/ضرورت كمك ديگر دستگاه‌ها

سيدحمايت ميرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري خانه ملت با انتقاد از عدم تخصيص 180ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده براي توزيع شير در مدارس، گفت: اگرچه آموزش و پرورش تلاش‌هاي بسياري براي تامين اعتبار توزيع شير در مدارس مي‌كند اما به نظر مي‌رسد بايد مسير اين تلاش‌هاي خود را تغيير دهد و به دنبال وصول درآمدهاي در نظر گرفته براي اين وزارتخانه در قانون بودجه و برنامه ششم توسعه باشد. با پرتال خبري سامانه هاي دانش آموزي همراه باشيد براي اطلاع رساني بيشتر در اين زمينه 
 
آموزش و پرورش بيش از گذشته درصدد تامين سهميه شير مدارس باشد

 وي از ضرورت حمايت بيشتر سازمان بودجه و خزانه كشور به آموزش و پرورش گفت و افزود: با توجه به اينكه مواد اوليه توليد لبنيات و فرآورده‌هاي گوشتي از خارج وارد مي‌شود به‌يقين گراني شير و ديگر لبنيات بسياري از خانواده‌ها را در تامين اين مهم براي فرزندان خود دچار مشكل مي‌كند لذا آموزش و پرورش بايد بيش از گذشته درصدد تامين سهميه شير مدارس باشد.
ميرزاده بيان كرد: ازسوي ديگر با توجه به آغاز تحريم‌ها و گراني فراوده‌هاي لبنياتي نمي‌توان ناتواني آموزش و پرورش در تامين شير مدارس حتي در صورت تخصيص اعتبار 180ميليارد توماني در نظر گرفته شده براي آن اين را كتمان كرد

ادامه مطلب



برچسب: آموزش و پرورش، مجلس، مدارس، شير، توزيع شير در مدارس، كميسيون، كميسيون آموزش و تحقيقات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۱:۲۵ توسط:سحرمعصومي موضوع:

مدارس هفته اي دو ساعت فيلم پخش كنند

مدارس هفته‌ اي دو ساعت فيلم پخش مي‌كنند؟

خبرگزاري سناد _ معاون وزير آموزش و پرورش، گفت: از مدارس خواستيم و از خانواده ها هم مي خواهيم براي رشد فرزندانشان وقت بيشتري روي فيلم و كتاب بگذارند و اميدوارم شرايطي فراهم شود كه مدارس هفته اي دوساعت برنامه پخش فيلم بگذارند و از همين فيلم هاي جشنواره رشد در اين برنامه استفاده كنند.

آموزش و پرورش: مدارس بايد هفته‌اي دوساعت برنامه پخش فيلم بگذارند

به گزارش خبري سناد ، نشست خبري اين جشنواره ۲۰ آبان ماه با حضور وحيد نيكخواه آزاد (دبير جشنواره)، حيدر توراني (معاون وزير آموزش و پرورش و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزش) ومحمد ناصري (رييس جشنواره و مديركل دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي سازمان پژوهش و برنامه ريزي وزارت آموزش و پرورش) برگزار شد.

در ابتداي اين نشست، حيدر توراني معاون وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه جشنواره رشد يكي از قديمي ترين جشنواره‌هاي ايران بوده است كه از قبل از انقلاب برگزار مي‌شده و مورد استفاده دانش آموزان قرار مي گرفته است؛ گفت: فلسفه وجودي اين جشنواره، كمك و تعميق يادگيري، آموزش رفتار مطلوب در جامعه به عنوان يك شهروند موثر و موفق است.

توراني با بيان اينكه در بين رسانه‌هاي آموزشي تنها كتاب نيست كه مي‌تواند موثر باشد و سينما رسانه‌اي تاثيرگذاري است كه هيچ رسانه‌اي قدرت و قوت آن را ندارد؛ عنوان كرد: در اين چند سال وزارت آموزش و پرورش به اهميت رسانه سينما واقف بوده است و اميدواريم با تلاش‌هايي كه مي شود؛ نه فقط در بخش توليد موفق باشيم كه بتوانيم در اكران اين فيلم‌ها در بستر مدرسه و در ميان دانش آموزان به موفقيت هايي برسيم.

دانش آموزان فيلمساز باهم رقابت مي كنند
 دبير جشنواره بين المللي رشد گفت: از ميان ۱۳۸ فيلم ارسالي فرهنگيان به دبيرخانه  جشنواره رشد، ۲۰ فيلم زيردر بخش مسابقه حضور خواهند داشت كه در حوزه هاي مستند علمي آموزشي، فيلم داستاني كوتاه و پويانمايي توليد شده‌اند و به موضوعاتي چون بهداشت و تندرستي، تعليم و تربيت، مسائل اجتماعي، حفظ ذخاير ملي، آموزه هاي ديني، كار آفريني و حرفه آموزي مي پردازند.
  وي ادامه داد: همچنين از ميان ۱۲۷ فيلم رسيده به دبيرخانه، ۱۵ فيلم به بخش فيلمسازان دانش آموز جشنواره راه يافتند كه از اين تعداد ۱۱ اثر از دانش آموزان دختر و ۴ فيلم از دانش آموزان پسر از استان هاي فارس، قزوين، زنجان، خوزستان، خراسان رضوي، اصفهان، كرمان و تهران براي كسب تنديس زرين جشنواره با هم رقابت مي كنند.

ادامه مطلب


برچسب: آموزش و پرورش، دانش آموزان، مدارس، فيلم، پخش فيلم در مدارس، جشنواره رشد، فيلم هاي رشد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۹:۲۷ توسط:سحرمعصومي موضوع:

نمونه سوالات درسي چهارم ابتدايي

نمونه سوالات درسي پايه چهارم ابتدايي

 دريافت نمونه سوالات درسي پايه پنجم ابتدايي آماده شده در واحد پشتيباني پرتال خبري سناد

 

فايل پيش رو كه در واحد پشتيباني پرتال خبري سناد آماده و ارائه شده است، نمونه سوالات درسي پايه چهارم دبستان است. اين فايل شامل سئوال هايي از درس هاي رياضيات، فارسي و علوم پايه چهارم دبستان مي باشد.


از كليه معلمين و والدين گرامي تقاضا مي شود، نياز هاي محتوايي خود را با ما در ميان گذاشته، تا نسبت به تهيه فايل هاي آموزشي اقدام نماييم .

 

فايل نمونه سوالات پايه چهارم ابتدايي: دانلود فايل



برچسب: دانش آموزي، آموزش و پرورش، دانش آموزان، نمونه سوال، نمونه سوالات ابتدايي، نمونه سوالات پايه چهارم ابتدايي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۰:۵۱ توسط:سحرمعصومي موضوع:

توفيق زنگ تئاتر؛ در گرو تامين زيرساخت‌هاي نمايشي مدارس

توفيق زنگ تئاتر؛ در گرو تامين زيرساخت‌هاي نمايشي مدارس

خبرگزاري سناد _ توفيق زنگ تئاتر؛ در گرو تامين زيرساخت هاي نمايشي مدارس بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون با بيان آنكه اگر نگاه وزارت آموزش و پرورش در راه اندازي زنگ تئاتر مدارس، تلاش براي همسو شدن با جريان هاي نوين آموزشي در جهان است، گفت: اين مهم جز با توجه به تامين زيرساخت هاي نمايشي در مدارس كشور محقق نخواهد شد.

تئاتر مدارس مهمترين بستر آموزش و تربيت جامعه فرهنگي است

به گزارش پايگاه خبري سناد، خسرو احمدي روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا، اختصاص زنگي به نام تئاتر در مدارس را از مهم‌ترين فعاليت‌هاي وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم دانست و تأكيد كرد: در چند سال اخير شاهد تغيير نگرش‌هاي فرهنگي به ويژه در زمينه مسائل تعليم و تربيت در مدارس از سوي وزارت آموزش و پرورش بوديم كه اين خود نويد دهنده روزهاي درخشان فرهنگي براي نسل آينده كشور است.

بازيگر نمايش‌هاي «عمو زنجيرباف» و «آهو كوچولو» با اشاره به يك قرن سابقه حضور تئاتر در مدارس كشورمان افزود: امروز اگر صرفا نگاه ما بر تاريخ صد ساله حضور تئاتر در مدارس باشد نمي‌توانيم به كارنامه آن يك قرن افتخار كنيم؛ اما در مسير آسيب‌شناسي دلايل عدم توفيق اين طرح، به مهم‌ترين اصل يعني نبود زيرساخت‌هاي نمايشي در مدارس كشور بر‌خورد مي‌كنيم.

 

ادامه مطلب...


برچسب: دانش آموزي، آموزش و پرورش، دانش آموزان، زنگ تئاتر، زنگ تئاتر مدارس، تئاتر در مدارس، نمايش تئاتر در مدارس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۶:۲۳ توسط:سحرمعصومي موضوع:

كاملترين بسته آموزش مكالمه زبان انگليسي

ويژگي هاي بسته آموزشي مكالمه مهندس زبان

  1. اولين مجموعه آموزشي تصويري مكالمه به همراه زير نويس انگليسي و فارسي
  2. آموزش بيش از 1000 واژه كاربردي در قالب جملات و فورمول هاي كاربردي بدون درگير شدن در مباحث مربوط به گرامر
  3. آموزش مكالمه با تكيه بر 12 فعل طلايي انگليسي
  4. تحت پوشش قرار دادن طيف هاي گسترده فرهنگي و اجتماعي
  5. كم هزينه ترين محصول آموزش زبان تصويري موجود در كشور
  6. دوره هاي تسلط و رفع اشكال آنلاين
  7. ارائه مدرك معتبر دانشگاهي پس از شركت در آزمون

نحوه يادگيري زبان با بسته آموزش زبان 

اين محصول به صورت درس به درس چيدمان شده است كه كاربران ميتوانند بر اساس اين مكانيزم آموزش هاي لازم را دريافت كنند.

  •  تماشاي ويديو هاي آموزشي مربوط به هر درس (توصيه اكيد به تماشاي چندباره) 
  • مراجعه به بخش مربوط به هر درس در كتاب آموزشي براي تسلط به موضوع و درك بهتر
  •  استفاده از فايل صوتي موجود در سي دي هاي آموزشي براي تمرين و تكرار بيشتر 
  • حل پرسش هاي چند گزينه اي موجود در كتاب پرسش هاي چهار گزينه اي براي تثبيت آموخته 

 

 

خريد بسته آموزشي مكالمه مهندس زبان


شماره اخذ نمايندگي: 52835500-021                                شماره دفتر فروش : 52835500-021
ارسال عدد 1 به سامانه پيامكي 5000586

 

پكيج آموزش ويدويي مهندس زبان به لحاظ كيفيت و كارامدي قابل قياس با نرم افزار هاي پيشين زبان و حتي هاي فعلي نمي باشد.


برچسب: بسته آموزشي، آموزش زبان، مكالمه زبان، فروش، فروش بسته آموزش زبان، مكالمه زبان انگليسي، زبان انگليسي، بسته آموزش مكالمه زبان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۳:۴۵ توسط:سحرمعصومي موضوع: