سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

نامه وزير آموزش و پرورش به رهبر معظم انقلاب ‏براي ‎اضطراب زدايي از كودكان و بازگرداندن شادي و ‎نشاط به مدارس

نامه‌ وزير آموزش و پرورش به رهبري درباره تبليغات ناسالم موسسات كنكور

 

به گزارش پرتال خبري سناد، سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش با انتشار رشته‌توييتي درباره اقداماتش بر ضد موسسات كنكور از نامه‌نگاري به رهبر انقلاب و دستور ايشان براي مقابله با تبليغات ناسالم موسسات كنكور خبر داد. بطحايي نوشت:
«براي اضطراب‌زدايي از كودكان و بازگرداندن شادي و نشاط به مدارس:
۱- چندي پيش نامه اي را به محضر رهبري معظم انقلاب درخصوص تبليغات پرتعداد و ناسالم برخي موسسات در رسانه ها نوشتم كه مورد لطف و نظر مساعد ايشان قرار گرفت و دستورات موثري در اين خصوص صادر نمودند.
۲- از وزارت ارشاد و برادرم جناب دكتر صالحي خواسته ام تا صدور مجوز براي كتب كمك درسي را منوط به تاييد كارشناسان آموزش و پرورش نمايد.
۳- به برادر عزيزم مهندس رحماني وزير محترم صمت نيز اعلام كردم كه از نظر وزارت آموزش و پرورش تخصيص ارز دولتي و حمايتي براي كاغذ كتب كمك درسي هيچ توجيهي ندارد و ارز مربوط صرف تامين ساير اقلام شود.
۴- در نامه اي به برادر عزيزم دكتر علي‌عسگري با استناد به نص صريح قانون خواسته‌ام هرگونه تبليغات در اين زمينه با مجوز وزارت آموزش و پرورش انجام پذيرد.»


برچسب: آموزش و پرورش، وزير آموزش و پرورش، موسسات كنكور، آموزش و پرورش، سيد محمد بطحايي، رهبر معظم انقلاب، تبليغات ناسالم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۴:۰۸ توسط:سحرمعصومي موضوع:

پنل پيامكي مدارس و آموزشگاه ها در سامانه همگام

راهنماي پنل پيامك همگام

 

امروزه ارتباط ما بين مدرسه و اوليا نقش بسيار مهمي در كيفيت مدارس ايفا مي كند و هرچه اطلاع رساني از سمت مدارس بيشتر و سريعتر باشد موجب رضايت بيشتر والدين خواهد شد. مدارس و موسسه هاي آموزشي مي توانند پنل هاي پيامكي را پلي جهت ارتباط با دانش آموزان و والدين قرار دهند.

با استفاده از پنل هاي پيامك انبوه ارسال اطلاعات از قبيل ارسال گزارش كليه امور انضباطي، وضعيت درسي دانش آموزان به اوليا، تغييرات در برنامه هاي آموزشي، تاريخ برگزاري امتحانات، زمان برگزاري جلسات با اوليا و… را مي توان با سهولت توسط اس ام اس انجام داده و اطلاع رساني را در مدرسه از طريق پنل هاي پيامكي همگام با تكنولوژي هاي روز دنيا پيش برد.

در واقع استفاده از پنل هاي پيامك انبوه كليه اطلاع رساني هايي كه در گذشته با استفاده از تماس هاي تلفني و كاغذ و برگه ها انجام مي گرفت را از ميان برده و اطلاعات را با استفاده از يك پيامك كه به آساني و در هر زماني به سهولت ارسال مي شود، ارسال مي نمايد.

در صورتي كه تمايل به راه اندازي پنل پيامكي براي مدرسه و يا موسسه ي آموزشي را داريد تنها كافيست :

در سايت  sms.ir ثبت نام نموده و پنل را به صورت رايگان همراه با يك خط هديه دريافت نماييد.

حال تنها با شارژ كردن پنل پيامكيتان مي توانيد به كليه شماره هاي مد نظرتان ارسال انجام دهيد.
لازم به ذكر است پنل پيامكي داراي دفترچه تلفن بوده و شما مي توانيد به صورت رايگان گروه هاي مختلفي با توجه به نيازتان در آن ايجاد و شماره و اطلاعات افراد را تنها با آپلود كردن يك فايل اكسل در سامانه ي پيامكيتان بارگذاري نماييد.


دراين فايل " راه اندازي پنل پيامكي" در سامانه همگام را پرتال خبري سناد به طور دقيق آموزش مي‌دهد.

فايل راهنماي پنل پيامكي در سامانه همگام : دانلود فايل

 

 


 


برچسب: دانش آموزان، مدارس، همگام، سامانه همگام، موسسه هاي آموزشي، پنل پيامكي، اطلاع رساني، والدين دانش آموزان، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۱:۴۱ توسط:سحرمعصومي موضوع:

پلمپ مدارس دولتي و غير دولتي نا ايمن در سيستان و بلوچستان

پلمپ مدارس نا ايمن در سيستان و بلوچستان

 

 

به گزارش پرتال خبري سناد، دادستان عمومي و انقلاب زاهدان با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزي پيش دبستاني اسوه حسنه زاهدان، گفت: براي جلوگيري از اين گونه حوادث ناگوار، به دو ارگان بهزيستي و آموزش و پرورش استان ابلاغ شد تا مدارسي كه استاندارد نيست، پلمب شود.

‌حجت الاسلام موحدي راد افزود: همچنين در اين رابطه دستور بازداشت مدير و مربي آموزشي مدرسه صادر شد.

دادستان زاهدان از نظارت ويژه مدارس نا ايمن در خصوص وسايل گرمايشي و سرمايشي نيز خبر داد.

همچنين رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس نيز با ابراز تاسف اين حادثه گفت: قطعا بايد با متخلفان برخورد قاطع شود.

حسينعلي شهرياري با بيان اينكه اين حادثه در يك مدرسه غير انتفاعي در مقطع پيش دبستاني و دبستان دخترانه رخ داده است كه 67 دانش آموز دختر دارد، افزود: تعداد 60 كودك در اين مدرسه در مقطع پيش دبستاني و 7 نفر دانش آموز كلاس اول بودند كه حادثه در كلاس دانش آموزان كلاس اول رخ داده است‌.

وي اضافه كرد: متأسفانه 4 دانش آموز از اين 7 دانش آموز دچار حريق شده و 2 دانش آموز بر اثر همين مسئله فوت شده‌اند.

شهرياري يادآور شد: دو دانش آموز ديگر نيز سوختگي بالاي 70 درصد دارند كه در حال حاضر در بخش مراقبت‌هاي ويژه تحت نظر هستند.

نماينده مردم زاهدان در مجلس افزود: حادثه به اين علت رخ داده كه پاي يكي از دانش آموزان در اثر سهل انگاري به چراغ نفتي آترا ATRA اصابت مي‌كند و آتش شعله ور شده و حريق دانش آموز را گرفتار مي‌كند.
رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس تصريح كرد: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش استفاده از چراغ نفتي در كلاس‌هاي درس ممنوع است ولي با اين حال اين تخلف رخ داده ‌و جان دو دانش آموز را گرفته كه قطعا بايد با متخلفان برخورد قاطع شود.
روز گذشته در حادثه اي تلخ بر اثر آتش سوزي مدرسه اي در زاهدان؛  2 دانش آموز از 4 دانش‌آموزي كه در حادثه آتش‌سوزي مدرسه ابتدايي دچار آتش سوزي شده بودند، فوت كردند.
4 دانش آموزي كه در حادثه پيش دبستاني اسوه زاهدان دچار حريق شده بودند به نام‌هاي مونا خسروپرست، صبا عربي (فوت شده) و مريم نوكندي و يكتاميرشكار مصدوم هستند.


برچسب: آموزش و پرورش، مدارس دولتي، مدارس، مدارس غيردولتي، سيستان و بلوچستان، پلمپ، پلمپ مدارس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۲:۵۸ توسط:سحرمعصومي موضوع: