سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

حل مشكل حقوق معلمان خارج از كشور/ارسال حواله ارزي به چهار كشور

مشكل حقوق معلمان خارج از كشور حل شد

 

رئيس مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور با اشاره به حل مشكل پرداخت حقوق معلمان اين مدارس گفت:‌در هماهنگي با بانك مركزي مقرر شد حواله ارزي به چهار كشور قطعي شود.

به گزارش خبر گزاري سناد، معلمان مدارس خارج از كشور به دليل مشكلات ارزي پيش‌آمده بيش از ۸ ماه است كه حقوق دريافت نكرده‌اند.

پيش از اين غلامرضا كريمي رئيس مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور درباره مشكلات معلمان مدارس خارج از كشور گفته بود: با توجه به شرايطي كه در مدارس وجود دارد تا ۵ يا ۶ ماه امكان تأمين هزينه‌ها توسط خود معلمان وجود دارد و در گذشته هم سابقه تأخير در پرداخت حقوق‌ها وجود داشت اما از آنجايي كه اين فرآيند طولاني‌تر شده و به حدود هشت ماه مي‌رسد شرايط براي معلمان خارج از كشور دشوار شده است.بانك مركزي به‌دليل نوسانات ارزي امكانات اختصاص ارز را نداشت و موضوع را براي ما هم مشخص نكردند اين در حالي است كه از چهار ماه قبل مبلغ ريالي پرداخت حقوق معلمان خارج از كشور را آماده داشتيم.

هم‌اكنون كريمي از حل مشكل پرداخت حقوق معلمان مدارس خارج از كشور خبر داد و گفت:‌ در هماهنگي با بانك مركزي مقرر شد حواله ارزي به چهار كشور قطعي شود و از آن كشورها كار را مديريت مي‌كنيم.

وي افزود: مهم اين بود ارز به دست ما برسد و حالا كه اين كار انجام شد و امكان خروج ارز از كشور فراهم است در يك يا چند بانك در اين كشورها طي هماهنگي با وزارت امور خارجه پول را انتقال مي‌دهيم.


برچسب: فرهنگيان، معلمان، حقوق، مشكلات ارزي، معلمان خارج از كشور، حواله ارزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۲:۳۲ توسط:سحرمعصومي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :