سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

مدارس هفته اي دو ساعت فيلم پخش كنند

مدارس هفته‌ اي دو ساعت فيلم پخش مي‌كنند؟

خبرگزاري سناد _ معاون وزير آموزش و پرورش، گفت: از مدارس خواستيم و از خانواده ها هم مي خواهيم براي رشد فرزندانشان وقت بيشتري روي فيلم و كتاب بگذارند و اميدوارم شرايطي فراهم شود كه مدارس هفته اي دوساعت برنامه پخش فيلم بگذارند و از همين فيلم هاي جشنواره رشد در اين برنامه استفاده كنند.

آموزش و پرورش: مدارس بايد هفته‌اي دوساعت برنامه پخش فيلم بگذارند

به گزارش خبري سناد ، نشست خبري اين جشنواره ۲۰ آبان ماه با حضور وحيد نيكخواه آزاد (دبير جشنواره)، حيدر توراني (معاون وزير آموزش و پرورش و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزش) ومحمد ناصري (رييس جشنواره و مديركل دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي سازمان پژوهش و برنامه ريزي وزارت آموزش و پرورش) برگزار شد.

در ابتداي اين نشست، حيدر توراني معاون وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه جشنواره رشد يكي از قديمي ترين جشنواره‌هاي ايران بوده است كه از قبل از انقلاب برگزار مي‌شده و مورد استفاده دانش آموزان قرار مي گرفته است؛ گفت: فلسفه وجودي اين جشنواره، كمك و تعميق يادگيري، آموزش رفتار مطلوب در جامعه به عنوان يك شهروند موثر و موفق است.

توراني با بيان اينكه در بين رسانه‌هاي آموزشي تنها كتاب نيست كه مي‌تواند موثر باشد و سينما رسانه‌اي تاثيرگذاري است كه هيچ رسانه‌اي قدرت و قوت آن را ندارد؛ عنوان كرد: در اين چند سال وزارت آموزش و پرورش به اهميت رسانه سينما واقف بوده است و اميدواريم با تلاش‌هايي كه مي شود؛ نه فقط در بخش توليد موفق باشيم كه بتوانيم در اكران اين فيلم‌ها در بستر مدرسه و در ميان دانش آموزان به موفقيت هايي برسيم.

دانش آموزان فيلمساز باهم رقابت مي كنند
 دبير جشنواره بين المللي رشد گفت: از ميان ۱۳۸ فيلم ارسالي فرهنگيان به دبيرخانه  جشنواره رشد، ۲۰ فيلم زيردر بخش مسابقه حضور خواهند داشت كه در حوزه هاي مستند علمي آموزشي، فيلم داستاني كوتاه و پويانمايي توليد شده‌اند و به موضوعاتي چون بهداشت و تندرستي، تعليم و تربيت، مسائل اجتماعي، حفظ ذخاير ملي، آموزه هاي ديني، كار آفريني و حرفه آموزي مي پردازند.
  وي ادامه داد: همچنين از ميان ۱۲۷ فيلم رسيده به دبيرخانه، ۱۵ فيلم به بخش فيلمسازان دانش آموز جشنواره راه يافتند كه از اين تعداد ۱۱ اثر از دانش آموزان دختر و ۴ فيلم از دانش آموزان پسر از استان هاي فارس، قزوين، زنجان، خوزستان، خراسان رضوي، اصفهان، كرمان و تهران براي كسب تنديس زرين جشنواره با هم رقابت مي كنند.

ادامه مطلب


برچسب: آموزش و پرورش، دانش آموزان، مدارس، فيلم، پخش فيلم در مدارس، جشنواره رشد، فيلم هاي رشد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۹:۲۷ توسط:سحرمعصومي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :