سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا .

سامانه ثبت نامي دانش آموزان و ثبت نام دانش آموزان در مدراس در سامانه سناد و سجا

آموزش و پرورش ناتوان در توزيع شير در مدارس

ناتواني آموزش و پرورش در توزيع شير مدارس

خبر گزاري سناد _ سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس مي‌گويد: با توجه به گراني فرآورده‌هاي لبنياتي نمي‌توان ناتواني آموزش و پرورش در تامين شير مدارس را حتي در صورت تخصيص اعتبار در نظر گرفته شده براي آن كتمان كرد.

گراني فرآوده‌هاي لبنياتي ناتواني آموزش و پرورش را در توزيع شير مدارس دو چندان مي‌كند/ضرورت كمك ديگر دستگاه‌ها

سيدحمايت ميرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري خانه ملت با انتقاد از عدم تخصيص 180ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده براي توزيع شير در مدارس، گفت: اگرچه آموزش و پرورش تلاش‌هاي بسياري براي تامين اعتبار توزيع شير در مدارس مي‌كند اما به نظر مي‌رسد بايد مسير اين تلاش‌هاي خود را تغيير دهد و به دنبال وصول درآمدهاي در نظر گرفته براي اين وزارتخانه در قانون بودجه و برنامه ششم توسعه باشد. با پرتال خبري سامانه هاي دانش آموزي همراه باشيد براي اطلاع رساني بيشتر در اين زمينه 
 
آموزش و پرورش بيش از گذشته درصدد تامين سهميه شير مدارس باشد

 وي از ضرورت حمايت بيشتر سازمان بودجه و خزانه كشور به آموزش و پرورش گفت و افزود: با توجه به اينكه مواد اوليه توليد لبنيات و فرآورده‌هاي گوشتي از خارج وارد مي‌شود به‌يقين گراني شير و ديگر لبنيات بسياري از خانواده‌ها را در تامين اين مهم براي فرزندان خود دچار مشكل مي‌كند لذا آموزش و پرورش بايد بيش از گذشته درصدد تامين سهميه شير مدارس باشد.
ميرزاده بيان كرد: ازسوي ديگر با توجه به آغاز تحريم‌ها و گراني فراوده‌هاي لبنياتي نمي‌توان ناتواني آموزش و پرورش در تامين شير مدارس حتي در صورت تخصيص اعتبار 180ميليارد توماني در نظر گرفته شده براي آن اين را كتمان كرد

ادامه مطلب



برچسب: آموزش و پرورش، مجلس، مدارس، شير، توزيع شير در مدارس، كميسيون، كميسيون آموزش و تحقيقات،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۱:۲۵ توسط:سحرمعصومي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :